Hej!
Jeg er i gang med at bygge et udekøkken, hvor jeg har bygget stellet af lecablokke. Derefter er det meningen at have en granitbordplade på. Mit spørgsmål er: kan jeg bruge en eller anden type cement til montering af granitpladen på murblokkene? Eller hvordan ville I have gjort det?
Tak

M Mokhalad sagde:
Hej!
Håller på att bygga ett utekök där jag byggt stommen av lecablock. Sen är det tänkt att ha granitbänkskiva på. Min fråga är: kan jag använda någon typ av cement för montering av granitskivan på murblocken? Eller hur skulle ni gjort?
Tack
Hvor stor er skiven? Hvis den er stor (=tung) måske det er tilstrækkeligt bare at lægge den løst på blokkene.

krillek krillek sagde:
Hvor stor er skiven? Hvis den er stor (=tung), kan det måske være nok at bare lægge den løst på blokkene.
Skiven er 3 stykker (eller det er 3 skiver). Den største er 2240x720 mm, den mellemste er 600x720 mm og den mindste er 780x170 mm.

Ja, så har du nok brug for noget, der holder delene på plads. Jeg ville tjekke med en stenfirma for at høre, hvad der er passende, men jeg gætter på, at almindelig cementmørtel fungerer godt.

• Synes
Mokhalad
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.