Har sat en swedoor jeldewein indvendig dør op, som ikke er massiv. På døren sidder der et stykke plastik, der skrues løs, og hvor hængslet sættes i. Jeg er dog usikker på, om der skal en skrue i det tomme hul i plastikstykket. Der er jo en forsænkning i plasten, hvor hullet er, som ser ud til at passe en skrue godt. I dag faldt hængslet nemlig af døren, da døren blev blæst op.