facaderenovering hvordan? Alle elementkasser af 16 mm træpanel / 4 mm board og kutterspån som isolering. 0,4 mm i spor indpresset aluminium plade. Ved ekstra isolering og udvendig træpanel skal pladen fjernes?
Ved indvendig 45 mm isolering skal 0,25 mm plast monteres?
Udvendigt og indvendigt træ er sammenføjet med fra 1957 limet board som kasser. At hænge en træfacade i 45 reglar udenpå betyder, at al belastning skal overføres til limfugen mellem boardpladerne og 16 mm træpanel.
Nogen forslag?
Ved indvendig 45 mm isolering skal 0,25 mm plast monteres?
Udvendigt og indvendigt træ er sammenføjet med fra 1957 limet board som kasser. At hænge en træfacade i 45 reglar udenpå betyder, at al belastning skal overføres til limfugen mellem boardpladerne og 16 mm træpanel.
Nogen forslag?
Det går at fastgøre reglar direkte i facaden med skruer, Jeg savede den nedre del af facaden væk og satte en ekstra syll samt isolerede 70mm, brug vindpapp eller tilsvarende, forlæng også taget så det bliver pænt.
Som allerede sagt, tjek gulvene, tjek om de svajer (ikke godt) jeg har revet fem gulve ud, varmeledninger at der ikke lækker i forbindelser, hvis det er sådanne der ligger på gulvet, et pokkers mekani hvis man skal reparere.
Som allerede sagt, tjek gulvene, tjek om de svajer (ikke godt) jeg har revet fem gulve ud, varmeledninger at der ikke lækker i forbindelser, hvis det er sådanne der ligger på gulvet, et pokkers mekani hvis man skal reparere.
Klik her for at svare