Nu skal der være microcement i den nye spaafdeling, har vi besluttet, og jeg har forsøgt at finde information om, hvordan man får en fin overflade, men ikke fundet så meget fornuftigt...
Jeg vil have en "solid" jævn farvning uden ujævnheder, som jeg har forstået opstår ved slibningen.
Jeg har pudset en hel del og synes, at jeg er rimelig god til det, så tanken er at gøre arbejdet selv.
Nogen der har tips og råd på vejen?
Jeg vil have en "solid" jævn farvning uden ujævnheder, som jeg har forstået opstår ved slibningen.
Jeg har pudset en hel del og synes, at jeg er rimelig god til det, så tanken er at gøre arbejdet selv.
Nogen der har tips og råd på vejen?
Tak, det havde jeg jo selv fundet ud af allerede...MrJay sagde:
Youtube ser ikke ud til at have nogen video jeg kan finde, der gennemgår overfladebehandling, altså hvilke trin der gør, at det bliver mere eller mindre flammende...
Jeg har talt med et par leverandører, og de ser ud til at give lidt forskellige og vage instruktioner om at bruge mere eller mindre vand i blandingen eller forskellige typer sandpapir.
De virker ret uvillige til at give instruktioner, men jeg vil ikke bestille noget, før jeg ved, at jeg får en jævn fin farve...
Så hvis vi vender spørgsmålet om, kender nogen en fornuftig leverandør, der ved, hvad de taler om?
Den lille erfaring jeg har er, at der bliver lidt skift med tanke på, hvordan det appliceres (Festfloor i mit tilfælde). Jeg har opfattelsen, at jo mindre spartling, desto mere jævn bliver det, jo mindre slibning desto mere jævn bliver det. For at minimere ovenstående er det vigtigt, at underlaget er jævnt.
For at få en helt homogen overflade ligesom flydespartel/industrigulv har jeg ingen anelse om, hvordan man skulle gå til værks.
For at få en helt homogen overflade ligesom flydespartel/industrigulv har jeg ingen anelse om, hvordan man skulle gå til værks.
Klik her for at svare