Jeg har nu kørt rundt i hele nærområdet og kigget på olieret egetræ. Hvad vi ønsker er egetræsgulv, men det har vi ikke råd til, så trestav skal det blive.
Dog fandt jeg et alternativ i weekenden, nemlig massiv egetræsparket. Denne er 8 mm tyk og lagt. slebet og olieret koster den 348 DKK pr. kvm.
Som jeg har forstået det, lægger man lim, derefter en korkmåtte, så lim og parket.
Hvordan føles dette alternativ på et ikke opvarmet betongulv?
Tror du, at det vil revne?
Dog fandt jeg et alternativ i weekenden, nemlig massiv egetræsparket. Denne er 8 mm tyk og lagt. slebet og olieret koster den 348 DKK pr. kvm.
Som jeg har forstået det, lægger man lim, derefter en korkmåtte, så lim og parket.
Hvordan føles dette alternativ på et ikke opvarmet betongulv?
Tror du, at det vil revne?
Hama170, det lyder som en meget god pris, imponerende
godt faktisk.
14-15 mm antager jeg at det er og mellem 3,5-4 mm slid flade?
Det store spørgsmål, hvor skal jeg ringe og prutte til
l mig samme pris
14-15 mm antager jeg at det er og mellem 3,5-4 mm slid flade?
Det store spørgsmål, hvor skal jeg ringe og prutte til
Klik her for at svare