Jeg har i dag en carport, som kun bruges til opbevaring, og jeg kunne godt tænke mig et par enklere døre, der beskytter mod indsyn.
Har overvejet OSB eller konstruktionskrydsfiner P30, eller er der andre alternativer, der koster omkring 400-500 for to plader?
Selv hvis man maler OSB, ser det ikke så sjovt ud, så jeg antager, at krydsfiner bliver lidt pænere.
Målene er ca. 230*190
Har overvejet OSB eller konstruktionskrydsfiner P30, eller er der andre alternativer, der koster omkring 400-500 for to plader?
Selv hvis man maler OSB, ser det ikke så sjovt ud, så jeg antager, at krydsfiner bliver lidt pænere.
Målene er ca. 230*190
Ja det er også en mulighed, kunne forestille mig at det bliver samme omkostning som krydsfiner, men lidt mere arbejde med maling og større risiko for at den hænger, hvis man ikke får lavet en god z:a.
Er lidt usikker på kun at sætte en plade på en z:a, vil pladen forblive lige eller er der stor risiko for, at den vil bøje sig over og under reglerne?
Er lidt usikker på kun at sætte en plade på en z:a, vil pladen forblive lige eller er der stor risiko for, at den vil bøje sig over og under reglerne?
Ja, jeg tror jo, at risikoen for, at det slår sig, er klart meget større med plademateriale. Det er nok også enklere at få malingen til at sidde godt fast på råspont, savede siden udad.
Tænk på at gøre Z'en den rigtige vej, spidsen indad ved det nederste hængsel på hver dør.
Man kan jo bruge en form for facadepanel også, hvis man vil, måske det allerbedste egentlig. Lidt dyrere, men nok stadig sådan, at du kan holde dit budget. Det ville nok jeg have gjort i dit tilfælde.
Har du regnet maling ind i de der 4-500:-?
Tænk på at gøre Z'en den rigtige vej, spidsen indad ved det nederste hængsel på hver dør.
Man kan jo bruge en form for facadepanel også, hvis man vil, måske det allerbedste egentlig. Lidt dyrere, men nok stadig sådan, at du kan holde dit budget. Det ville nok jeg have gjort i dit tilfælde.
Har du regnet maling ind i de der 4-500:-?
Klik her for at svare