Hej.

Har fjernet al isolering rundt vandrørene på grund af renovering af vandrør. Det var et saneringsfirma, der fjernede al isolering pga. asbest.
Den nye isolering er grå.
Vil have det i hvidt.
Kan man bare male over det grå, hvilken slags maling skal jeg bruge, eller har I et andet forslag?
 
H
Afhænger helt af hvad det er for isolering, er det en plastplade som overflade, den plejer at være lidt grå, et billede af det er godt så får du måske et godt svar.
 
kan være PE-skum, de er jo også grå
 
Hvad jeg husker, så findes der hvide overtræk til rørisolering?
 
H
Fotografen Fotografen sagde:
Noget lignende dette?
Det er plastplade og er ikke helt hvide, de har en gråtone i sig
 
H
M Martin_355 sagde:
Tænkte noget lignende rørisolering
De kan males med almindelig vægmaling, kan blive lidt småhuller og knoppet måske stryge 2 gange
 
Ok. men rørisoleringen vil vel ikke miste sin funktion, hvis man maler dem?
 
H
Absolut ikke, det eneste du gør er at male en skal på den, indersiden er den samme
 
  • Synes
MagHam
  • Laddar…
Man kan vikle hvide reb tæt omkring - bådehus-stil typ.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.