Hej!

Jeg er i fuld gang med at isolere loftet i mit redskabsskur og saver bjælker til isoleringsrummene. Når jeg måler bjælkelængderne, bliver de altid lidt for lange. Jeg måler længderne med snor og tape-markeringer, men det ender altid med, at jeg må save en halv cm af ad gangen, før bjælken passer ind i loftet. Vinklerne på bjælkernes endetræ er målt med en vinkelmåler for at passe til væggen og tagryggen. Det bliver jo godt til sidst, men det tager uendeligt lang tid for hver loftsbjælke.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man skal måle, for at det bliver den rigtige længde på bjælken fra starten.

Hvordan gør man egentlig?

Håber nogen kan hjælpe mig!

/ nanoq
 
  • Loftet i en træhytte bliver isoleret, med synlige træreglar og uldisoleringsmateriale, en dør, et vindue og en stige i rummet.
Nogen? :D
 
R
To lister som du lægger overlappende, skyd ud og marker.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.