Er i gang med at renovere køkken og har sat reparationsgips op og spartlet i samlinger og på skruehoveder.
Der skal være en stænkskive, der går op 20 cm over bordpladen, over dette skal der males.
To spørgsmål, kan man male direkte på gipspladen? Eller hvad er den bedste metode?
Derefter har jeg spartlet over skruehovederne, men er bange for, at disse vil kunne ses igennem. Hvordan håndterer man dette bedst? Er der nogen væv/tapetagtigt man bør sætte op, før man maler? Vil have en glat overflade.