Når jeg nu har renoveret hytten, har jeg ladet kamindelen være urørt. Årsagen er materialet, der sidder bagved... Jeg undrer mig over, om der er nogen, der ved, hvad det er for noget? Det er plader på ca. 1 m2, der ser ud som om, det er presset halm? Hytten er fra 1964. Skriv gerne, hvis I tror, I ved, hvad dette er, indeholder det asbest? Kan jeg pudse disse plader?
Klik her for at svare
