Når jeg nu har renoveret hytten, har jeg ladet kamindelen være urørt. Årsagen er materialet, der sidder bagved... Jeg undrer mig over, om der er nogen, der ved, hvad det er for noget? Det er plader på ca. 1 m2, der ser ud som om, det er presset halm? Hytten er fra 1964. Skriv gerne, hvis I tror, I ved, hvad dette er, indeholder det asbest? Kan jeg pudse disse plader?
 
Er det ikke cementbundet tagrør?
 
Har googlet rundt og det ser ud til at være træuld. Ser heller ikke ud til at indeholde asbest, så det er bare at beholde dem og pudse dem :)
 
Ja, det er kanonbra at pudse på det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.