Hej. Som overskrift lyder. Findes der forsænket M8 med M6 hoved? Har kigget på bauhaus men hun havde ingen anelse.
Nogen der har styr på om det findes?
taknemmelig for hjælp.

Hvad betyder forsænket M6-hoved? Krydsspår?

useless useless sagde:
Hvad betyder forsænket M6-hoved? Krydsspor?
kan være torx, insex eller almindelig kryds det vigtige er at den er M8 gevind med M6 hoved :)

M8 gevindet er netop 8 mm, M6 hovedet skal være 10 mm, der bliver en 1mm kant tilbage og det er lidt, da hullet for M8 bør være 8,5 mm eller sådan

Men måske menes der M6M og da er det et "almindeligt" sekskantet hoved uanset dimension. Men sådan var det ikke

Protte

• Synes
Dan_Johansson
  • Laddar…
Så kan det være tid til en indsatsgang.
Eller en POPmøtrik.

Protte

• Synes
Slarvpellen
  • Laddar…
Ved, at Bossard har en forsænket spårskruv med lille hoved, men mener de kun går op til M6.
Desuden er disse ikke lette at få fat i...
Tag en M8 forsænkning spårskruv og slip ned hovedet og lav en ny sprække.

Det der må man tage drejebænken frem til, men spørgsmålet er, hvorfor søger du dette? Hvis det er ødelagte gevind som andre har gættet, så er det bedre at bore op og sætte indsatsgevind i. Custom skruer er kun vejen ned i fordærv, det vil altid komme tilbage og bide dig i røven for evigt.

Findes der noget, der hedder M6skalle?

Er der nogen tvivl om, hvad der menes?

Ja, hvad er det for en "skalle", der tales om. Skruer findes med en hel del forskellige "skaller". Når det gælder M6 og M8 skruer. Vis gerne med billede på hvad du har, som du vil erstatte med en større gevinddimension.

P
Skal den være udformet som en hjulbolt, med m8 gevind og 10 mm hovede? Hjulbolt med m8 gevind og 10 mm hoved, skinnende metallisk overflade.

• Synes
Finndjävel
  • Laddar…
M Masthugg sagde:
Er der nogen tvivl om, hvad der menes?
Ja.
Jeg googlede for sjov på "m6 skalle" det var ikke direkte ensartede billeder, der dukkede op.

P-plats P-plats sagde:
Ved at Bossard har en forsænket kærvskrue med lille hoved, men har en idé om at de kun går op til M6.
Desuden er disse ikke lette at få fat i....
Tag en M8 forsænket kærvskrue og slip hovedet ned og lav et nyt kærv.
Præcis sådan en skrue jeg leder efter med lys og lygte! Fandt denne tråd. Hvor kan jeg købe sådan nogle - nogen der ved det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.