Er der nogen, der har erfaring med at arbejde med Lux-elements plader? Skal bygge en rund bruser og undrer mig om der er noget specielt man bør tænke på. Hvor køber man disse bedst?

Brug rundsaven + en gammel klinge du ikke er bange for.

Giv et opkald til ham, der er ansvarlig for disse plader på KGC, der kan du få nogle gode tips om fx sporfrekvensen, så du får til rundingen med god symmetri. Jeg tror, du også vil finde ud af, hvordan du armerer indersiden (det er der, du har savet spor) når det drejer sig om så store flader.

Jeg har ikke fundet et godt sted at købe disse plader. Har 20% hos fredells, men det bliver næsten lige så dyrt som at købe direkte fra KGC.

Der findes nok andre plader end LUX, der er billigere.

jeg har fået en lille brochure fra Beijer bygg hvor man får lidt forklaret med armering mm.
Er det dyre historier??

ja pladerne er dyre. Til en hel bruser er det sikkert omkring 4000kroner gætter jeg på.

Tjek hos din lokale flisehandler. Fandt lignende plader af et andet fabrikat til under halvdelen af prisen. Har ikke hentet dem endnu, så jeg kan ikke huske fabrikatet, men hvis jeg husker det, kan jeg vende tilbage.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.