Hej!
Vi er ved at skille os af med vores pillebrændeovn pga. bestilt fjernvarme. Brændeovnen fylder meget, og vi kan ikke lide den.
Brændeovnen har en ventilationsblæser direkte gennem væggen med et rør på ca. 10 cm i diameter.
Vi bor i et murstenshus. Vedhæfter, hvad ydervæg/indervæg består af.
Ønsker tips og råd til, hvordan jeg bedst lukker dette hul gennem stuevæggen. Er det dumt at gøre selv? Bedre at hyre en professionel?
Modtager gerne tips og råd!
Vi er ved at skille os af med vores pillebrændeovn pga. bestilt fjernvarme. Brændeovnen fylder meget, og vi kan ikke lide den.
Brændeovnen har en ventilationsblæser direkte gennem væggen med et rør på ca. 10 cm i diameter.
Vi bor i et murstenshus. Vedhæfter, hvad ydervæg/indervæg består af.
Ønsker tips og råd til, hvordan jeg bedst lukker dette hul gennem stuevæggen. Er det dumt at gøre selv? Bedre at hyre en professionel?
Modtager gerne tips og råd!
Klik her for at svare






