Hej!

Ny på forumet og også nybagt husejer.
Første projekt jeg skal give mig i kast med er at lukke den nuværende åbne trappe.

Har forsøgt at læse en del om, hvordan man skal gøre med stødtrinene, men har nogle spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Kan jeg følge denne videoguiden eller findes der en anden(bedre) måde at gøre det på?

https://gds.se/hus/trappor/trappa-stang-den-oppna-trappan

Fra et økonomisk perspektiv, hvilket materiale bør jeg anvende til stødtrinene?
Hvilke skruer og hvilken type liste?

Alle tips modtages med tak!

//Nicklas

• Synes
Hufsa
  • Laddar…
NicklasP NicklasP sagde:
Hej!

Ny på forumet och även nybliven husägare.
Første projekt, jeg skal tage fat på, er at lukke den nuværende åbne trappe.

Har forsøgt at læse op en del om, hvordan man skal gøre med stødtrinnene, men har nogle spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med.

Kan jeg følge denne videoguiden, eller findes der en anden (bedre) måde at gøre det på?

[link]

Fra et økonomisk perspektiv, hvilket materiale bør jeg bruge til stødtrinnene?
Hvilke skruer og hvilken type liste?

Alle tips modtages med tak!

//Nicklas
Følger! Ingen der har tips? På Gør det Selv skal man jo betale for at få adgang til info/billedmateriale.

H Hufsa sagde:
Følger! Ingen som har tips? På Gör det själv må man jo betale for at få adgang til info/billedmateriale
Findes bøger til at låne på bibliotekerne med trin-for-trin beskrivelser af, hvordan man gør.

Man kan også købe en egen bog, så man kan kigge på billederne i sin egen bog, og notere i bogen.

Bøger har fordelen, at de ikke kræver adgang til netværk.

• Synes
SågspånPappspikEternit og 1 anden
  • Laddar…
H Hufsa sagde:
Følger! Ingen som har tips? På Gör det själv må man jo betale for at få adgang til info/billedmateriale
Kørte MDF plader og fastgjorde dem i underkanten med almindelige træskruer, tror jeg. Så silikone(?) i overkanten for at fylde eventuel sprække.

Gjorde det for et par år siden, ved trådstart, og det holder stadig :)

• Synes
Husbyggaren2 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.