hej!
jeg skal i klædeskabet i lejligheden bygge en loftseng, madras (2x1.40) med lamelbund fra ikea, som bare skal "højes" så at sige. tænkte have 4 stolper købt på bauhaus som ben, fastgøre to regler (4cm) i to af væggene, som er beton (tror jeg, hvad er forskellen på det og cement?), og fastgøre madrassen i dem, samt lade den hvile med sin nederste del (altså hjørnet på lamelrammen, ikke selve lamelbunden) på stolperne. bruge et "fladt vinkeljern" for at holde stolpe og madras sammen og har fået tips om forskellige slags skruer osv. på bauhaus. skal også fastgøre stolperne – "benene" – med regel i væggen for stabilitet. dette har jeg fundet ud af ved at google og spørge rundt, men fortsætter også her, da jeg ikke har bygget noget før - hvad skal jeg tænke på? kan nogen hjælpe mig med tips og råd? hvordan borer man fx? jeg har ingen boremaskine, men hvad skal jeg tænke på, når jeg låner/køber en?
så taknemmelig for hjælp!
sissela
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.