Jeg leder efter stolper, der er formet som armeringsjern, som har huller i sig, så man kan skrue brædder på, når man skal få snøringen op ved et byggeri. Jeg tænker at bruge disse jernstolper som støtter til brædderne, så man får 90 graders hjørner som et "L".

Er der nogen, der ved, hvad den danske variant er for dette?

Se side nedenfor:
https://westerninterlock.com/how-to-tie-a-string-to-a-stake/

K
Armeringsjern som har huller i sig?? Armeringsjern kan have tusindvis af kroner lige former, alt afhængigt af hvordan de bukkes…

K kniv sagde:
Armeringsjern som har huller i sig?? Armeringsjern kan have tusindvis af kroner lige former, alt afhængigt af hvordan de bukkes…
En rund stav som man kan få ned i jorden. De har huller for at man skal kunne få igennem skruer og fastgøre brædder.

F Fixaren06 sagde:
En rund stav som man kan få ned i jorden. De har huller for at man skal kunne få gennem skruer og fæste brædder

Ved 0.33. "concrete stakes"

I Sverige slår vi ned en regel eller rettere sagt trykker ned den med gravemaskinen

• Synes
fribygg
  • Laddar…
Køb et rør eller en stang. F.eks. et vandledningsrør og bor selv. Vandledningsrør er lette at bore og skære. Vinkeljern er også stabile og lette at bearbejde.

Jeg anbefaler almindeligt regelvirke, (og nogle brædder til profilerne) det går udmærket at sømme, skrue bore og spænde line i fx 45*70

Senest redigeret:
K
F Fixaren06 sagde:
En rund stav som man kan få ned i jorden. De har huller for at man skal kunne få igennem skruer og fastgøre brædder
Og det er ikke armeringsjern..

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.