Jeg er i gang med at renovere to soveværelser på første sal, hvor jeg har fjernet gammel boardpanel fra 70'erne, som var limet på spånplader. Jeg overvejer at sætte 12 eller 6mm gipsplader. Hvad er nemmest og hurtigst; skrue gipsen eller lime? Hvilken type gipsskrue anvendes i så fald? Jeg kan kun finde gipsskruer til træregel eller metal, eller skal det være en speciel skrue? Hvilket lim anbefales ellers?
Klik her for at svare
