2,875 læst ·
9 svar
3k læst
9 svar
Lim til at forbinde diffusionsspærre mod træ?
Hej
Vi forsøger at forbinde diffusionsspærren i væggene til vindueskarmene. Den aldringsbestandige tape sidder ikke så godt. Jeg har læst på forummet om en lim, der fungerede for diffusionsspærre og træ, men jeg kan ikke finde den tråd.
Er der nogen, der kender limen?
Eller findes der en anden god måde at få tæt mod vindueskarmen?
Tak!
MalinW
Vi forsøger at forbinde diffusionsspærren i væggene til vindueskarmene. Den aldringsbestandige tape sidder ikke så godt. Jeg har læst på forummet om en lim, der fungerede for diffusionsspærre og træ, men jeg kan ikke finde den tråd.
Er der nogen, der kender limen?
Eller findes der en anden god måde at få tæt mod vindueskarmen?
Tak!
MalinW
OK, godt tak! 
Er fugebåndet og latex-fugen diffusions-tæt? Jeg har ledt på Sikas, Cascos og Bostiks hjemmesider uden at finde info om det. Når jeg googler diffusions-tæt fuge findes der en masse anvisninger om, at det skal anvendes ved montering af vinduer, men jeg finder ingen henvisning til nogen fuge, der er diffusions-tæt.
Hæfter latex på diff-plasten?
Er fugebåndet og latex-fugen diffusions-tæt? Jeg har ledt på Sikas, Cascos og Bostiks hjemmesider uden at finde info om det. Når jeg googler diffusions-tæt fuge findes der en masse anvisninger om, at det skal anvendes ved montering af vinduer, men jeg finder ingen henvisning til nogen fuge, der er diffusions-tæt.
Hæfter latex på diff-plasten?
bruger du byggskum i stedet for drev så er den diffusionstæt
http://www.leifarvidsson.se/files/pdf3/51_low.pdfMalinW sagde:OK, godt tak!
Er bottningslisten og latexfugen diffusionstæt? Jeg har ledt på Sikas, Cascos og Bostiks hjemmesider uden at finde info om det. Når jeg googler på diffusionstæt fugemasse findes der en masse anvisninger om, at det skal bruges ved montering af vinduer men jeg finder ingen henvisning til en fugemasse, der er diffusionstæt.
Binder latexen på diffplasten?
En af mange produkter! Google på diffusionstæt fugemasse, så får du mange resultater!
Vi fik fat på vores konstruktør til sidst. Han mente, at vi skulle bruge Sikas Igaspistol. Det er butylgummibaseret, ikke latex. Det er special til diffspærre og det eneste, der fungerer i Sikas sortiment ifølge dem selv. Der findes sikkert andre tilsvarende masser, men vi tester denne.
Tak for alle svar!
MalinW
Tak for alle svar!
MalinW
Klik her for at svare