Hej

Er endelig i gang med min carport. Jeg er i fasen, hvor jeg skal lime to stolper sammen, som skal bære en limtræsbjælke (630x115). Jeg har læst en del forskellige tråde, men finder ikke et godt svar på min overvejelse. Skal kernesiden vende samme vej eller forskelligt? Nogle siger, at årringene skal vende samme vej og nogle ikke. Hvad gælder? Stolpen, jeg skal lave, kommer til at blive 115mm tyk, og dermed tænkte jeg at lime to stykker 2" reglar og en 1"regel. Hvordan vender jeg kernesiden her?

/Alexander
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.