Skulle lime fast støttebjælker på undersiden af et hul i et gammelt parketgulv, brugte en ny pl 600 som skulle binde med det samme. Efter et kvarter eller så fjernede jeg tvinger. Bjælkerne løsrede, da jeg mærkede efter om de sad fast. Montagelimet føles som vindueskit, tør og smuldrer. Er limet gammelt eller er det det forkerte lim til dette formål?

Det er altså træ mod træ, på bjælkerne skal jeg lægge en krydsfiner og på den parketstave for at reparere et hul i parketten.
 
kitt-agtigt, tørt og smuldrer skal pl600 absolut ikke gøre direkte fra tuben! Har den frosset? Gammel?
 
Købt i dag på K rauta. dato ok.
 
S
frosset
 
Jeg må vel reklamere limen så. Men hvor godt hæfter/holder pl 600 sammenlignet med trælim når jeg alligevel bruger tvinger? Det kan ikke skrues, og det er et gulv, så det skal kunne holde til at stå på.
 
S
rigtig godt
bedst er vel trå synes jeg
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.