Skulle lime fast støttebjælker på undersiden af et hul i et gammelt parketgulv, brugte en ny pl 600 som skulle binde med det samme. Efter et kvarter eller så fjernede jeg tvinger. Bjælkerne løsrede, da jeg mærkede efter om de sad fast. Montagelimet føles som vindueskit, tør og smuldrer. Er limet gammelt eller er det det forkerte lim til dette formål?
Det er altså træ mod træ, på bjælkerne skal jeg lægge en krydsfiner og på den parketstave for at reparere et hul i parketten.
Det er altså træ mod træ, på bjælkerne skal jeg lægge en krydsfiner og på den parketstave for at reparere et hul i parketten.
Klik her for at svare