Skal bygge spejlpaneler og har 6mm MDF, som jeg tænkte sætte på væggen under brystlisten.
Vil skyde med dykkertpistol men tænkte også at påføre noget godt lim.
Hvad anbefales til lim?
Har overvejet vådrumslim at trække ud med en fin tandspartel.
Bekymret for at få et for tykt lim med kort åbningstid, som danner afstand bag pladen.
Vil skyde med dykkertpistol men tænkte også at påføre noget godt lim.
Hvad anbefales til lim?
Har overvejet vådrumslim at trække ud med en fin tandspartel.
Bekymret for at få et for tykt lim med kort åbningstid, som danner afstand bag pladen.
Medlem
· Västernorrland
· 12 009 indlæg
Det vil nok fungere, hvis overfladerne er plane. Men hvorfor lime? Det bliver jo meget besværligt at demontere senere, hvis det skulle blive sådan?
Jeg har nogen meter der det må limes for der har jeg en WC-fixtur bag væggen og tør ikke skyde med dykkerpistolen. Har sat en 1mm rustfri plade bag gips der for en sikkerheds skyld som gennemspidningsbeskyttelse, men der regner jeg alligevel med kun at lime.
Så er det vel en måde at sikre, at man slipper for at sømme så infernalsk meget og får en plade, der sidder fast og ikke bobler ud. Jeg overdriver sikkert problemet og komplicerer ting som jeg ofte gør.
Men måske er det nemmest med almindelig trælim. 👍
Tænkte om det bliver for tæt men i tynde lag hærder det vel alligevel. Vådrumslim skal jo kunne hærde bag en heltæt plastmåtte, tænkte jeg.
Så er det vel en måde at sikre, at man slipper for at sømme så infernalsk meget og får en plade, der sidder fast og ikke bobler ud. Jeg overdriver sikkert problemet og komplicerer ting som jeg ofte gør.
Men måske er det nemmest med almindelig trælim. 👍
Tænkte om det bliver for tæt men i tynde lag hærder det vel alligevel. Vådrumslim skal jo kunne hærde bag en heltæt plastmåtte, tænkte jeg.
Klik her for at svare