Bygger Attefallshus. Liggende hvid spontet panel indendørs på væg. Ved ikke om jeg har lavet en rigtig dum fejl... Panelet rækker til at sætte hele panel-længder på væggene, dvs. ikke sætte flydende med kappede samlinger her og der. Bad derfor tømreren om at sætte hele panel-længder, uden samlinger.

Får nu efterfølgende at vide af sælgeren af huset, at panelet skal sættes flydende. Jeg tænkte måske helt forkert, at det ville se bedst ud at undgå samlinger... Når jeg ser på væggene nu, så indser jeg, at det måske havde været æstetisk pænere med samlinger?!

Hvordan tænker I? Gjort er jo gjort, men har brug for opmuntring om, at alt bliver godt og gerne at nogen skriver, at de har gjort som mig...

Skalfrit er altid bedst!

Vil du ikke prale med din væg, kan du jo altid sætte en vertikalbrædde og lade som om du gemmer en generalskalv.

Eller tage en pen og linjal og lave nogle falske samlinger.

Tror dog du glemmer alt, når du har sat op hylder/billeder/møbler/belysning mm mm.

/ATW

surris
S Slottsfrun sagde:
Bygger Attefallshus. Liggande vit spontad panel indendørs på væg. Ved ikke om jeg har gjort en virkelig dum fejl... Panelet rækker til at sætte hele panel-længder på væggene, altså ikke sætte flydende med kappede samlinger her og der. Bad derfor tømreren om at sætte hele panel-længder, uden samlinger.

Hører nu efterfølgende fra sælgeren af huset, at panelet skal sættes flydende. Jeg tænkte måske helt forkert, at det ville være pænest at undgå samlinger... Når jeg kigger på væggene nu, indser jeg, at det måske ville have været æstetisk pænere med samlinger?!

Hvad tænker I? Gjort er gjort, men har brug for opmuntring til at alt bliver godt og gerne, at nogen skriver, at de har gjort som jeg...
Flydende må han mene, at der ikke skal være generelle samlinger. Alle dage i ugen og resten af livet bør man forsøge at undgå endesamlinger både på panel udenfor og indenfor.

• Synes
Kurtivan
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.