Hej!
Skal til at udvide huset med kælder og overvejer at bruge Legolit eller isoblok til kældervæggene.
Helst vil jeg have Legolit, men jeg finder ingen info overhovedet og ingen forhandler, der svarer. Findes disse overhovedet stadig, eller kan man få fat i det stadigvæk?
Har muret mange fundamenter, men nu orker jeg ikke en til
//JPK
Skal til at udvide huset med kælder og overvejer at bruge Legolit eller isoblok til kældervæggene.
Helst vil jeg have Legolit, men jeg finder ingen info overhovedet og ingen forhandler, der svarer. Findes disse overhovedet stadig, eller kan man få fat i det stadigvæk?
Har muret mange fundamenter, men nu orker jeg ikke en til
//JPK
Læs lidt her om Legolit og virksomheden
.paroc.se/om-paroc/nyheter-och-media/nyhetsarkiv/2011/vaggar-fyllda-med-cellplast-kan-vara-en-tickande-brandbomb
Nordic Therm AB er dem, der sælger, men ved ikke om det fungerer i dag
Kigget på alle selskaber ser ikke ud som noget 2017
.paroc.se/om-paroc/nyheter-och-media/nyhetsarkiv/2011/vaggar-fyllda-med-cellplast-kan-vara-en-tickande-brandbomb
Nordic Therm AB er dem, der sælger, men ved ikke om det fungerer i dag
Kigget på alle selskaber ser ikke ud som noget 2017
Hvis kælderen er under jord, så tror jeg ikke, at du kan bruge isoblokkene.
Der findes 3 virksomheder på adressen, som måske kan forbindes sammen, men ingen telefonnumre til nogen af dem. Man kan jo ringe til andre på adressen og spørge dem, som findes, dem finder du her
www.hitta.se/lantmannagatan+6+laholm/företag/2
www.hitta.se/lantmannagatan+6+laholm/företag/2
Hej, hvordan er det gået med Legolit eller Ekolit som det hedder i dag? Fået et tilbud eller fundet en anden konstruktion? Jeg overvejer selv at bygge med Ekolit. Så jeg er interesseret i input fra andre med erfaring i spørgsmålet.J _JpK_ sagde:
Ja ok, har set dem oxå, og det virker som et smidigt system. Dog har jeg haft svært ved at finde en forhandler i Sthlm som kunne give et ordentligt tilbud.Scouten sagde:
Hvor byggede I, og købte byggevirksomheden materialet? Jeg har tænkt mig at bygge (iaf) kælderen selv og kigger derfor på smidige måder at gøre det på (samt kostnadseffektivt).
Klik her for at svare