Efter en kraftig regn bemærkede jeg, at det dryppede vand i min carport. Som det kan ses, trænger det igennem et område nær væggen. Det drypper også meget lidt nær væggen, men jeg ser intet vand på væggen. Kan det være, at det løber indenfor panelen? Bør jeg være bekymret for fugtskade? Billede 2 viser panelen, og det er ved de smalle pinde nogle steder.
Hvis det er godt ventileret, burde det tørre op. Det er jo trods alt bare en carport. Dog ville jeg starte med at finde lækagen. Det er lidt svært at forstå konstruktionen, så et billede udefra kunne nok give nogle nye ledetråde.
EDIT: man ville gerne se, hvordan taget er forbundet til huset. For carportens tag sidder på facaden, ikke sandt?
Hvis det er godt ventileret, burde det tørre op. Det er trods alt bare en carport. Dog ville jeg starte med at finde lækagen. Det er lidt svært at forstå konstruktionen, så et billede udefra kunne nok give nogle nye spor.
EDIT: man ville gerne se, hvordan taget er forbundet til huset. For carportens tag sidder på facaden, ikke sandt?