Hej,

Har sat panel med perlespor 160 cm høj og skal afslutte med en liste. Jeg undrer, om der findes "udfræste" lister, som passer til perlesporen (den er vel ca. 12 mm tyk), da jeg gerne vil undgå en sprække mellem væggen og listen.

Håber I forstår, hvad jeg mener.

Mvh Kilroy

Ja det er klart! Det ville være et dårligt træværksted, der sælger panel, men ingen brystliste.

Tror du misforstår mig, jeg er fuldt bevidst om, at det er muligt at få fat i diverse lister på et bræddelager. I dette tilfælde er jeg ikke ude efter en ordinær liste med glat bagside, men det skal være en udfræsning, hvor panelet møder listen. Det skal altså overlappe listen samt slutte tæt mod væggen.

Noget i denne stil, men 12 mm og ikke 21 mm
http://www.byggmax.se/images/product/08521043.gif

Hvad jeg forstår, så er det præcis en sådan liste, jeg mener, en brystliste. Vedlægger en MEGET enkel skitse. Er vi på samme linje?

• Diagram der viser placeringen af ​​en brystliste, panel og væg i forskellige farver: blå, rød og sort.
Ja, og du mener, det findes på bræddegården? Jeg har fået den idé, at det er svært at finde. Måske jeg som har været på "forkerte" steder og kigget.

Det mener jeg :) I det mindste findes det hos de seriøse (bl.a. Optimera) her i byen, ved ikke hvordan det er med lavpriskæderne, typ Jem&Fix, Cheapy.

Held og lykke!

Byggmax f.eks. har nedenstående to at vælge imellem og hos en "seriös" findes mange varianter!

08521043.gif

08521045.gif

/Ingenjören

EDIT: Så jeg, at du allerede har afvist den øverste, men den passer fremragende til 12mm pärlspont, har det selv i vores køkken!

Perfekt, tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.