Hvad kan man regne med for omkostningerne for alle vinduerne på et hus?
Lidt hurtigt regnet så får jeg det til omkring 17 normale vinduer samt tre altandøre.
Jeg har budgetteret med 60.000:- for vinduer og 6.000:- for altandøre. Vil dette være nok, mon tro?
Jeg vil ikke have nogle ekstreme superdupervinduer, men man vil jo ikke købe skrammel heller, men nogenlunde isolerende vinduer. Altandørene skal helst være så indbrudssikre som muligt (i hvert fald to af dem), men det kan man måske købe ekstra ting til for at løse?
Er der samtidig nogen, der har tips til en god vinduesleverandør?
Lidt hurtigt regnet så får jeg det til omkring 17 normale vinduer samt tre altandøre.
Jeg har budgetteret med 60.000:- for vinduer og 6.000:- for altandøre. Vil dette være nok, mon tro?
Jeg vil ikke have nogle ekstreme superdupervinduer, men man vil jo ikke købe skrammel heller, men nogenlunde isolerende vinduer. Altandørene skal helst være så indbrudssikre som muligt (i hvert fald to af dem), men det kan man måske købe ekstra ting til for at løse?
Er der samtidig nogen, der har tips til en god vinduesleverandør?
6000:- for tre terrassedøre ??? 6000:- stykket lyder rimeligt, om det overhovedet er nok. Jeg kigger selv på terrassedøre (for så vidt en helglaseret bobledør) og den koster rundt regnet 15000:-
Ang. leverandører er der et væld. Elitfönster er jo en af de store, og har ret fornuftige priser samt stort sortiment. Jeg kigger selv på Trarydfönster pga. de har en terrassedør, som jeg er blevet glad for. Gå ind på [ftp]www.lantbruksnet.se[/ftp] og søg efter vinduesleverandører.
Jesca_j: Der var du hurtigere
Hej.
Køb aluminium, behøver I aldrig male, kun vokse.
Fik tilbud på 28 vinduer samt 3 altandøre.
Tanumfönster 107000 kr.
Traryd 105000 kr
H vindue i Lysekil. 113 000 kr.
Naturligvis valgte vi det dyreste, alle tømrere, vi har talt med, siger, at h vinduet er bedst. Tjek kvaliteten og lad jer ikke blænde af prisen. Ring rundt og spørg, hvilke byggefirmaer i området anbefaler. Tag dem, de gamle tømrere har ofte ret.
MVH PUTTE
Køb aluminium, behøver I aldrig male, kun vokse.
Fik tilbud på 28 vinduer samt 3 altandøre.
Tanumfönster 107000 kr.
Traryd 105000 kr
H vindue i Lysekil. 113 000 kr.
Naturligvis valgte vi det dyreste, alle tømrere, vi har talt med, siger, at h vinduet er bedst. Tjek kvaliteten og lad jer ikke blænde af prisen. Ring rundt og spørg, hvilke byggefirmaer i området anbefaler. Tag dem, de gamle tømrere har ofte ret.
MVH PUTTE
Faringe er dygtige, men snart vil flere sælge vinduer med 25% rabat, da en vinduesleverandør starter sin kampagne om en uge.
Desuden behøver man måske ikke betale alt på én gang, som man skal hos Faringe.
Desuden behøver man måske ikke betale alt på én gang, som man skal hos Faringe.