Hej! Nu har jeg brug for jeres hjælp
Vejen til drømmehuset var betydeligt længere og mere kompliceret, end vi nogensinde kunne forestille os! Efter uendeligt mange timer med planlægning, tegning og beregning fik vi byggetilladelse. Yes!! Nu går vi i gang! Eller hvad.. Den ansvarlige for kontrol opremser en lang liste med alt, der behøves til et teknisk møde og starttilladelse..
Det meste har vi løst, men vi har problemer med konstruktions tegningerne. Hvordan gør man, og hvem laver dem?
Lidt hurtigt fakta:
1,5 plan forhøjet vægliv, bygges i ytong 365 pudset udvendigt, plade på jord, støbt mellemloft (samvirkeplade), gulvvarme på begge plan, falsat pladetag. Vi kommer til at bygge det selv..
Er der nogen, der har bygget på samme måde? Måske nogen, der kender et godt firma, som laver beregninger/tegninger? Jeg har ledt på nettet, men har ikke fundet nogen, der virker kyndige på netop denne byggeteknik
Taknemmelig for al den hjælp jeg kan få!

• 3D-model af hus med falset ståltag, 1,5 plan, forøjet vægliv og yton-vægge. To perspektiver, viser veranda og store vinduer.
Jeg arbejder som bygningskonstruktør hos Åkermans i Malmø. Hvis du sender byggetilladelsesdokumenterne, kan jeg arrangere et tilbud.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.