Hej,

Jeg er i gang med at bygge en maskinhal/garage på 8,4x19,2 m. Bygningen skal deles op i to dele, hvor ca. 8,4 m af længden skal være et "almindeligt" dobbeltgarage med loft/overetage ved hjælp af gitterspær, og den resterende del skal være en "hal" med åbent til kip ved hjælp af saxtakstoler. Dette har længe været den oprindelige tanke, men jeg begynder at vakle lidt og overvejer at køre med saxtakstoler over hele bygningen og bygge overetagen gennem etagedæk med konstruktionsvirke. Det, jeg så tager på mig, er en skillevæg i dobbeltgaragen, men da jeg har hallen med ca. 90 m2 åbent rum, gør det måske ikke så meget. Hvordan ville I have resoneret? Fordelen ved at konstruere etagedækket uafhængigt af spærene er, at jeg kan være mere fleksibel med højderne.

Venlig hilsen,

Johan
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.