A
Jeg har 3,5 mm PVC-beklædt stålkabel, som jeg tænkte at bruge til at lave en simpel klatrestøtte til en vinranke. Tanken er at sætte en form for krog ned i jorden (teltkrog/hundekrog) og trække kablet gennem den og fastgøre kablets to ender i to kroge i altantagets konstruktion.

Jeg har endnu ingen øjer på kablet, men jeg forestiller mig, at det kunne se ud som det gør på en cykellåskabel. Men hvad hedder klemmerne, og hvordan sætter man dem fast?

Og hvis man skulle ønske at forgrene kablet (f.eks. for at lave et "klatretrin" til at binde ranken i), hvad bruger man så for en klemme?

A Allinug sagde:
Jeg har 3,5 mm PVC-beklædt stålkabel, som jeg tænkte bruge til at lave en enkel klatrestøtte til en vinranke. Tanken er at sætte en slags krog i jorden (teltkrog/hundkrog) og trække kablet gennem den og fastgøre kablets to ender i to kroge i altantagets regelværk.

Jeg har indtil videre ingen øjer på kablet, men jeg forestiller mig, at det kunne se ud som det gør på en cykellåskabel. Men hvad hedder klemmerne og hvordan sætter man dem fast?

Og hvis man skulle ønske at forgrene kablet (f.eks. for at lave et “klatretrin” for at binde ranken i), hvad bruger man så for en klemme?
Taluritlemme er den pæneste løsning synes jeg,
https://www.google.se/search?q=talu...UICigB&biw=1434&bih=1200#imgrc=m8-Cel0GC7VOBM:

• Synes
Allinug
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.