Hej!

Jeg har et meget stort gammelt kirsebærtræ, der står for tæt på huset. Kirsebærrene vokser alligevel for højt op, så man kan ikke nå dem, og når de falder ned, ligger de på græsplænen og rådner og tiltrækker hvepse.

Så dette træ skal væk. Det, jeg overvejer, er, om der kan være nogen værdi i træet? Det er altså et solidt træ med en stamme, der sikkert er en halv meter i diameter. Burde man finde nogen, der kunne være interesseret, eller er det bare at selv fyre i kaminen?

Venlig hilsen
Pagge
 
Der er sikkert en eller anden træsløjd, der kunne være interesseret. ;)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.