Har en betongtrappe som er blevet i bedrøvelig stand, sandsynligvis pga vi har saltet ret meget på den i vinterhalvåret (hvilket vi nu har lært, at man ikke skal gøre).
Sidste weekend fjernede jeg de store blokke, der lå øverst, og rensede al løs sand væk, og derefter brugte jeg højtryksrenseren for at fjerne det meste af det, der var løst.
Spørgsmålet er nu, kan den reddes? Planen er at bygge en form rundt om den og støbe trinene op og derefter lægge stenpladerne på igen. Er det realistisk og holdbart, eller er trappen uden for enhver redning og bør rives? Hvis jeg river den, vil jeg sandsynligvis bygge en trætrappe i stedet.