Hej

Er ved at renovere vores kælder. Huset er fra 1936, og vi har netop drænet huset for 1 uge siden.

Vi skal nu lave loft til hele kælderen på 80 kvm, og det jeg undrer mig over er, om man kan bruge almindelig gips til loftet, eller om det skal være vådrumsgips.

Loftet er af beton, som vi vil lægge lægter op på og derefter gipse.
 
Senest redigeret:
almindelig gips, i vådrum kan du anvende vådrumsmaling til gipsen
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.