Mørkt billede af stenuldsisolering, evt. anvendt til et tømmerhusprojekt. Isoleringen er delvis synlig under beskyttende lag. Stenuld isolering med vindpap på begge sider afbildet i en konstruktion. Bruges i byggeri til at forbedre husets isolering.
Hej alle glade byggere, jeg er på udkig efter stenuld isolering (20-30mm) med vindpapir på begge sider, er der nogen der har styr på, hvad det hedder eller hvor man kan købe det? Jeg er i gang med at udvide mit tømmerhus fra -63 og i den gamle konstruktion sidder der sådan isolering på indersiden af tømmeret mellem tømmer (5 tommer) og reglstammen (2 tommer), det ville være sjovt at lave konstruktionen ligesom i resten af huset med samme materialer og opbygning.

Revnet væg med isolering, der er blevet beskadiget. En lommelygte oplyser området, hvor vægmaterialet er revet og ødelagt.
K Kårtylla jim sagde:
[billede] [billede]
Hej alle glade byggere, jeg er ude efter stenuld isolering(20-30mm) med vindpap på begge siderne, er der nogen, der ved, hvad det hedder eller hvor man kan købe det? Jeg er i gang med at bygge mit tømmerhus ud fra -63, og i den gamle konstruktion sidder der sådan en isolering på indersiden af tømmeret mellem tømmer(5tommer) og regelstammen(2tommer). Det ville være godt at lave konstruktionen lige som i resten af huset med samme materiale og opbygning.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.