Hej!

Renovering af gulv i kælder pågår, og i øjeblikket er det fjernet ned til pladen (uisoleret).

Som det ses på billedet, blev der tidligere brugt sand som afretning (cellplast, gulvspån osv. ovenpå dette). Det var fyldt med sand også under syllen(?) med andre ord. Det er altså mod ydervæggen, for klarhedens skyld.

På et tidspunkt skal der ind et opreglet gulv med plastskruer+stålreglar+”hængende isolering” mellem reglarne, som Nivell/Subfloor.

Så til mit spørgsmål; hvad skal jeg gøre med rummet under syllen, hvor der tidligere var sand, hvis noget skal gøres? For at undgå/minimere kulde/træk osv.

Vil på en måde "imitere" tidligere konstruktion da pladen er tør og vi ikke har haft nogen problemer med fugt. Syllen er knastør, men jeg kan jo ikke sende sand derind igen (vel? :))

Mvh

• Gulv i kælder med fjernet sand, synligt betongunderlag og markeret område mod ydervæggen, hvor sand var brugt som afretning.
  • Gulv i kælder fjernet til pladen med synlige isoleringsmaterialer og åbent område under syllen markeret med rød cirkel for tydelighed.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.