I
Skal indrette med opbevaring i depotet og tænker, det er lige så godt at isolere.

Væggene har jeg tænkt at lægge ind elen i flexrør hvor det går at bygge ind. Eller så lægger vi det udenpåliggende (elektriker).

Ved ventilation laver jeg et hul i hver væg.

Føles som jeg har styr på væggene. Dog ved jeg ikke om jeg skal bruge osb, spån og/eller gips. Hvad foreslår I?

Men min overvejelse er loftet. Hvordan isolerer jeg det bedst? Vil om muligt beholde så meget lofthøjde som muligt og ikke behøves isolere ved spærrets begyndelse (i lampens højde). Går det? Og hvordan gør man så?

Vil helt enkelt have hjælp med loft og materialevalg.

Taknemlig for alle tips og forslag!

Vægkonstruktion i træ med isoleringsmateriale i mellem stolperne, en ventilationsåbning synlig til venstre. Vægge i depot, delvist konstruerede, med synligt træskelet og isoleringslag klar til videre installation og reparation. Trækonstruktion i loft og væg i et foreløbigt isoleret skur, med træpaneler og ventilationsåbning. Trætak med synlige bjælker og en lampe i hjørnet af et rum, måske et lagerrum under konstruktion. Træloftskonstruktion med synlige bjælker i et skur. Elektrisk ledning monteret udenpå væggen. Uisoleret, med mulige ventilationspunkter.

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.