Behøver lidt mere isolering i gulvet, en altan jeg byggede ind. Kan ikke gøre det fra undersiden og undrer om det går at gøre oppefra med cellplast? Kan bygge op max 10 cm. Går det? Kan man lægge gulv direkte på cellplasten?

Fjern gulvet og hæv reglerne.

Tiger79 sagde:
Tag gulvet af og hæv lægterne.
Desværre ikke en mulighed.

S
det virker at lægge gulv på. afhængig af belastning. så kan der blive knirk i gulvet

• Synes
Robert63
  • Laddar…
Har fået info om, at EPS S100 skal kunne bruges til at lægge svømmende gulv på. Er der nogen, der har erfaring med dette?

Jeg forestiller mig, at der er en vis risiko for knirk i samlingerne, så måske er vinylklik et godt alternativ til trægulv?

• Synes
Robert63
  • Laddar…
S
Robert63 sagde:
Hvad tror du om denne? [link]
tager bare længere tid

S
Robert63 sagde:
Har fået info om at EPS S100 skal kunne lægge svømmende gulv på. Nogen der har erfaring med dette?
klart det fungerer i nogle år

Svigerfars hus bygget i 70'erne (eller om det var tidligt 80) har betonplade på jord, cellplast som isolering ovenpå og til sidst gulv. Har ikke været nogle problemer så vidt jeg forstår.

S
13th Marine sagde:
Svigerfars hus bygget i 70'erne (eller om det var tidligt 80'erne) har plade på jord, cellplast som isolering ovenpå og endelig gulv. Har ikke været nogle problemer, så vidt jeg forstår.
limet parket?

Plastgulv i store dele. Tror der også er gulvspån der.

S
13th Marine sagde:
Plastmat i store dele. Tror der er gulvspån der også.
ja det forklarer. pladen giver en større overflade

SBH sagde:
tar bara længere tid
Hvordan mener du, at det produkt ville tage længere tid?

S
Robert63 sagde:
Hvordan mener du, at det produkt ville tage længere tid?
der findes forskellige hårdhedsgrad på "frigoliten"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.