Hej
Ved at der findes masser af links om dette, men jeg vil alligevel starte en ny.
Har en cirka 60 kvm etage, som jeg skal indrette.
Jeg vil gerne have en mere detaljeret liste over, hvad det koster, typisk badeværelse, isolering/bygningsmaterialer, tja, I forstår sikkert. Det afhænger jo selvfølgelig helt af, hvilken standard man vil have, men det er altid sjovt at vide, hvad folk har gjort og hvad det koster.
Vi har tænkt os at isolere vægge og loft til at starte med (isolering har vi) og sætte træpanel op i loftet, hvad kan det koste tror I, og hvad har man ellers brug for til det? Huset er nyt, kun to måneder gammelt, men vi vil nok alligevel isolere næsten med det samme.
Jer, der har gjort det, måske bare lidt på overetagen, skriv også, alting modtages med tak, og det kan være sjovt at vide, hvordan I har diskuteret, når I begyndte at indrette!
