2,066 læst ·
5 svar
2k læst
5 svar
Inderpaneel, der har ligget ude i nogle år
Bedste svar
Medlem
· Stockholm
· 4 633 indlæg
Mugnet og grimt, smid det ud eller brug det som brænde.
For meget arbejde at skrubbe mugsporer væk og påføre Boracol.
Arbejd et par timer ekstra på jobbet og køb nyt og friskt.
Siger jeg, som genbruger så meget som muligt, men det der ville jeg brænde i min kamin.
For meget arbejde at skrubbe mugsporer væk og påføre Boracol.
Arbejd et par timer ekstra på jobbet og køb nyt og friskt.
Siger jeg, som genbruger så meget som muligt, men det der ville jeg brænde i min kamin.
Renovatør
· västra götaland
· 809 indlæg
indenfor nej...
men måske plantekasser eller afgrænsere i haven...
men måske plantekasser eller afgrænsere i haven...
Tak for klart og godt svar! Vi har overtaget et hus med en masse byggematerialer, der har ligget ude, så vi er nødt til at gennemgå alt for at se, om de stadig kan bruges. Disse bliver til brænde.Workingclasshero sagde:
Medlem
· Stockholm
· 4 633 indlæg
Godt valg.M MamaSarah sagde:
Forsøg at opbevare det brænde udendørs, især hvis nogen har følsomme luftveje.
En god ild inde og hent det brænde direkte ude fra og ind i ilden.
Opbevar det under tag, så det er så tørt som muligt.
Klik her for at svare




