Bedste svar

Mugnet og grimt, smid det ud eller brug det som brænde.
For meget arbejde at skrubbe mugsporer væk og påføre Boracol.
Arbejd et par timer ekstra på jobbet og køb nyt og friskt.
Siger jeg, som genbruger så meget som muligt, men det der ville jeg brænde i min kamin.
 
  • Synes
MagicFingers og 1 anden
  • Laddar…
Skulle ikke have båret den skidt ind.
 
indenfor nej...

men måske plantekasser eller afgrænsere i haven...
 
  • Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero sagde:
Mugent og grimt, smid det ud eller brug det som brænde.
For meget arbejde at skrubbe mugsporer væk og påføre Boracol.
Arbejd over et par timer på jobbet og køb nyt frisk.
Siger jeg, som genbruger så meget som muligt, men det der ville jeg brænde i min pejs.
Tak for klart og godt svar! Vi har overtaget et hus med en masse byggematerialer, der har ligget ude, så vi er nødt til at gennemgå alt for at se, om de stadig kan bruges. Disse bliver til brænde.
 
  • Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
M MamaSarah sagde:
Tak for tydeligt og godt svar! Vi har overtaget et hus med en masse byggematerialer, der har ligget ude, så vi skal gennemgå alt for at se, om de stadig kan bruges. Disse bliver til brænde
Godt valg.
Forsøg at opbevare det brænde udendørs, især hvis nogen har følsomme luftveje.
En god ild inde og hent det brænde direkte ude fra og ind i ilden.
Opbevar det under tag, så det er så tørt som muligt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.