Medlem
· Västra götaland
· 77 indlæg
Hej,
Overvejer at hyre et firma til asbestsanering. Er der noget særligt, man skal være opmærksom på?
Har googlet en del, men finder mest information om svindel, hvilket skaber lidt bekymring/overvejelser.
Overvejer at hyre et firma til asbestsanering. Er der noget særligt, man skal være opmærksom på?
Har googlet en del, men finder mest information om svindel, hvilket skaber lidt bekymring/overvejelser.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 385 indlæg
Jeg havde OCAB til at sanere væk sortlimrester fra et garagegulv.
Tog imod en masse tilbud, og de var billigst og gjorde et okay stykke arbejde.
Tog imod en masse tilbud, og de var billigst og gjorde et okay stykke arbejde.
Medlem
· Västra götaland
· 77 indlæg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 385 indlæg
De overså et håndtag på et brønddæksel i beton, og så returnerede de ikke nøglen selv, men jeg måtte hente den selv på deres kontor et andet sted.Friteradräka sagde:
Så jeg er måske lidt nærig ved kun at give dem et "ok".
Men jeg ville ikke tøve med at hyre dem igen.
Hvad er det, der skal rives ned?
Skrækken for asbest er ofte overdrevet, når man tænker på, at det er det fine støv, man skal undgå i 10-20 år for ikke at få skader i lungerne.
Det mest effektive udover åndedrætsværn er at håndtere asbest våd/fugtig, da kommer der ikke noget støv ud i luften.
Skrækken for asbest er ofte overdrevet, når man tænker på, at det er det fine støv, man skal undgå i 10-20 år for ikke at få skader i lungerne.
Det mest effektive udover åndedrætsværn er at håndtere asbest våd/fugtig, da kommer der ikke noget støv ud i luften.
Medlem
· Västra götaland
· 77 indlæg
Tak, hyrer stadig et firma. Vil ikke sanere selv, har ikke tiden.L Leif i Skåne sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Krav på anlita firma för elektriker till utbyggnad?
El -
Hyre firma til at skifte vindskeder. Bruger alle stillads?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Kan kommunen kræve, at jeg hyrer et firma til at rive eternit?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Värt att anlita byggfirma för att bygga hustillverkares modell?
Lösvirke & Timmerhus -
Varning för Scan-Nord sp zoo - hur det kan gå när man anlitar en utländsk byggfirma
Referenser Hantverkare & Entreprenörer