Jeg er i gang med at fundere over, hvordan jeg skal lave et krydsgitter i en 45 graders vinkel. Krydset ligger i en ramme af 45X70. Ville I gøre som min skitse eller på en anden måde?

• En gul husveranda med et træterrasse-stakit i 45 graders krydsmønster, omgivet af værktøj og materialer til byggeprojektet.
  • Konstruktionsskitse for et krydstaket i 45 graders vinkel med en ramme af 45x70 mm. Inkluderer detaljeret vinkelopbygning og fastgørelsespunkter.
sådan som du har på skitsen virker jo fornuftigt

Jo, jeg ved det, men jeg har på fornemmelsen, at det bliver meget tricky at få lavet afskæringerne af selve krysset oppe i hjørnerne. Mange vinkler, der skal passe sammen:/

hej.
håber du kan se på dette billede?

jeg er dårlig til at tegne i paint.:rolleyes:

mvh
estwing

• Diagram af to sammenføjede rektangulære strukturer forbundet med en diagonal linje, tegnet i et simpelt tegneprogram.
Men så er det jo lidt som jeg troede, du mente,
eller også er jeg helt tung:blushing:

Det bliver jo en trekant inden for 70x45 reglen. Jeg overvejede lidt i går efter dit svar, og hvis jeg kløver en 70x45, burde det blive en passende kile til begge sider. Spørgsmålet er bare, hvordan jeg skal bære mig ad, for jeg har intet passende værktøj:D Må nok håndsave...

Tak for dine svar!

• Et diagram med to kvadrater forbundet af en diagonal bjælke. En pil peger på den nederste kvadrat.
havde nok i øvrigt sat som jeg viste på billedet... min personlige mening er ikke at kløve en regel diagonalt....

mvh
estwing

Nå, nu forstår jeg hvordan du gør. Men mine överliggare går ind i den stående 70x45:an, så jeg kan ikke lade överliggaren gå ind i stolpen, for så bliver det så anderledes end resten af rækværket. Men jeg vil huske det til næste gang, jeg har skrå hjørner. Så jeg starter med överliggaren hele vejen mellem stolperne.

Men mit rækværk blev helt okay alligevel.

• Træterrasse ved gul hus med rækværk og trapper, lavet af lyse træplanker, der passer til husets veranda.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.