Er der nogen, der ved hvilken del der mangler, eller om det skal være som det er på billedet.

Når man vasker med opvaskemiddel, kommer al skummet ud fra røret, som jeg har på billedet. Den tidligere ejer havde haft flytterengøring, kan det være, at da de rengjorde vandlåsen, glemte de den del?

mvh

• Rør under vask med åben forbindelse, markeret med rød cirkel. To ledninger og røde/blå mærker ses i nærheden af samlingen.
  • Skum kommer ud af et afløbsrør under en vask, med rørsamlinger og en klud på gulvet.
Har måske siddet et opvaskemaskineafløb tilsluttet der. Der findes propper til at sætte i, hvis det ikke skal bruges.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Centano Centano sagde:
Har måske siddet et opvaskemaskineafløb tilsluttet der. Findes propper at sætte for, hvis det ikke skal bruges.
Så intet sker, hvis jeg sætter en prop der? Tænker hvis det bliver tryksat der.

Køkkenet er helt nyt, findes også opvaskemaskine, men ingen problemer når den er i gang.

Krilleman
Er dette nyinstallation, eller har du overtaget denne installation som ny ejer af en ejendom?

Normalt sidder der et låg på den aktuelle plads...

Krilleman Krilleman sagde:
Er dette nyinstallation eller har du overtaget denne installation som ny ejer af evt. ejendom?

Normalt sidder der et låg på den aktuelle plads...
Alting er nyinstalleret 2021, men jeg mistænker, at da den tidligere ejer bestilte flytterengøring, har flyttefirmaet sandsynligvis glemt at sætte låget tilbage, da de rengjorde vandlåsen.

Ved I hvor jeg kan få sådan et låg? Skal jeg lægge silikone på den eller lignende, når jeg skal sætte den i?

Krilleman
J Jocke1921 sagde:
Ved I hvor jeg kan køre sådan en lås? Skal jeg lægge silikone på den eller lignende når jeg skal sætte den i?
Flytterengøring har ingen grund til at løsne dette låg ved rengøring.
Det er lidt langsøgt.

Er det et køkkenafløb eller et vaskerum?

Google på tætningsprop opvaskemaskinetilslutning. Du skal måle din tilslutning, så du får det rigtige mål på proppen. Der er ikke behov for blødfuge.

Krilleman Krilleman sagde:
Flytterengøring har ingen grund til at løsne dette låg ved rengøring.
Det er lidt søgt.

Er det et køkkenafløb eller en vaskehus?
Køkkenafløb

Centano Centano sagde:
Google på tætningsprop opvaskemaskinetilslutning. Du skal måle din tilslutning, så du får den rigtige størrelse på proppen. Ingen behov for blødfuge.
Findes ikke tætningspropper for den størrelse, jeg overvejer at forsegle den med plast og spænde fast med en klemme helt enkelt

J Jocke1921 sagde:
Der findes ikke tætningspropper til den størrelse, jeg overvejer at tætne den med plast og spænde fast med en klemme helt enkelt
Ja. Det fungerer jo det, også. Der er jo intet tryk. Eller nogen kork, kapsel, låg, prop. Ja. Kun fantasien sætter grænser.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.