Forsøgt at google mig frem til hvordan man gør, men finder intet fornuftigt, måske kan få hjælp her
Jeg har aldrig muret eller pudset før, så nybegyndertips modtages gerne.
En sten er faldet af over kaminindsatsen, og hele rækken der føles løs. Desuden er der mange revner og generelt grimt i farven.
Hvordan afhjælper jeg dette nemmest?
Tænker jeg rigtigt i at købe ildfast mørtel og smøre på rundt om stenene, så de sidder fast. Så lave en jævn overflade med puds og male?
Hvor meget af det gamle skal jeg banke/skrabbe af? Hvilken puds skal man bruge? Hvilken farve?