Hvis du har søjler med krydsstag færdige, burde det vel være muligt at løfte det op, 2 eller 3 gode naboer til hjælp så lyder 100 kg 75cm op nemt. Når I først har fået det på plads, skal man lade være med at skubbe til det, indtil man har skruet det ordentligt fast. Bære ud af garagen med dårlig lofthøjde virker mere besværligt end selve løftet.

• Synes
Dilato
  • Laddar…
M Mellanbarn sagde:
Bære ud af garagen med dårlig lofthøjde virker mere besværligt end selve løftet.
Tør ikke tage risikoen for, at det falder ned, inden det er fastgjort, alt for meget arbejde investeret for at tage den risiko, selvom den måske ikke er så stor. Jeg regner med at kunne få det ud af garagen på ruller, nogle rundslanor bare.

FemTummar FemTummar sagde:
har ikke fundet ud af, hvad jeg skal stykke det op med.
Selvfølgelig stykker man det op med den der god-at-have-bunke med EU-paller, lecablokke, overskydende mursten og gammelt træ - du ved, den der som ens kone altid brokker sig over, at man skal køre på genbrugsstationen med. 😛

Senest redigeret:
  • Synes
Heij83 og 3 andre
  • Laddar…
B b8q sagde:
Naturligvis stabler man det op med den der godt-at-have-bunke med EU-paller, lecablokke, overskydende mursten og gammelt tømmer - du ved den der, som ens kone altid maser om, at man skal køre på lossepladsen med. 😛
Den har jeg kørt til lossepladsen med...

• Haha
b8q og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.