Fail, lidt for lang 34 kilos stenplade (jeg må være blevet svag, gættede på betydeligt mere).
2s19pbp.jpg

Sikker arbejdsplads...
2lw9kwy.jpg

Forberedelser
2d2hczp.jpg
x6slg.jpg
f1lb7o.jpg

Støj
5kk8x5.jpg
2jafdde.jpg

Win, et styk entrehylde, en plade tilbage at skære og ukendt antal forstyrrede naboer...
1115oht.jpg
9053j8.jpg

Senest redigeret:
Jeg kan lide, at du har taget konceptet bordsav til et helt nyt niveau ;) Men bestemt, det var muligt at gøre i lejligheden uden at støve for meget. Selv ville jeg nok have gjort det i frihånd med en passende klinge i vinkelsliberen... udendørs!

Hahah vidunderligt!

:D Virkelig underholdende - minder mig om, hvordan det var at bo i lejlighed...

Herre Gud hvor jeg grinte! Tak for det, nu bliver min fredag aften straks lettere!
Lover at gengælde når mit projekt starter i oktober, men jeg undgår nok et billede af lignende arbejdstøj...

Men jeg forstår ikke hvad pladen gør i et cykelrum? Men det spiller jo mindre rolle....

Hehe...nøden er opfindelsernes moder.

Gætter på at du hænger på Failblog med tanke på kommentarerne. :D

Man må jo byde lidt på, når man laver dumheder også. Det støver heldigvis ikke, da alt bindes op af vandet. Lidt "mudret" bliver det derimod. Og jeg kan jo ikke gå ud sådan. Folk kunne jo se mig...

Der stod seks cykler der, indtil for nylig. Forhåbentlig er der snart kun tre tilbage. Så skiltet var vel lidt humoristisk selvkritik.

Det var faktisk en nabo, der bankede på og spurgte, om det var mig, der larmede, og om jeg havde tænkt mig at fortsætte i morgen. Hun skulle arbejde i nat og ville sove i morgen. Jeg meldte glad ud, at jeg også skulle arbejde, og at der ville være stille i morgen =)

Min vidvinkel rakte ikke, så jeg måtte skarve lidt. Overvejer at sætte en tredje hylde op ovenover. Jeg har en plade mere. Dog ikke nogen mere af den smidige stålbjælke, ikke hel lang i hvert fald.
2hxsj86.jpg

Failblog ja, jeg har gennemset alle indlæg for et stykke tid siden. Måske tid til at opdatere sig. Jeg har også set de 30000 første istheshit =)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.