E
Vi er i gang med at isolere væggene derhjemme i køkkenet og spisestuen, men hvordan gør vi med dørene og vinduerne for at få en flot overgang mellem væg og karm/liste? Er der nogen, der har billeder af nogle løsninger? :)

Mener du ud- eller indvendigt?

Milkshaken
Tror du mener udvendigt.
hvis: Flyt døre og vinduer til normal standard, så løser det sig selv.

Tror du mener indvendigt.
hvis: Behold døre og vinduer på deres nuværende placering og sæt en smygplade i smyget, der dannes, gerne i en lys farve som hvid eller lys lysgrå. så løser lister og karme sig selv.

E
Ja, jeg mener indvendigt. Glemte at skrive det.
Men at sætte en smygskiva, bliver det mindre "vindue" eller hvordan mener du? Ingen god billede du kan vise på? :D

Milkshaken
Behøver ikke blive mindre vinduer, alt afhænger jo af hvilken mål du giver smøgen.
selvfølgelig kan det "Krybe typ, 13 mm på hver side afhængig af pladetykkelse, men du kan tage et billede så vi kan se, hvordan du har tænkt at gå til værks.
Dette kan jo gøres på forskellige måder ligesom, og jeg har ingen god billede at lægge op..

Hvis du tager et billede af, hvordan det ser ud og hvordan I har tænkt at efterisolere så.
kan tænkes at det er nok med en tynd masonitplade at lægge som smøgeplade, eller måske en MDF plade. Ja som du forstår er jo forudsætningerne nøjagtig som den måde, I gør arbejdet på.

Er det sådan at I ikke er begyndt endnu, så foreslår jeg at I improviserer jer frem.

E
Tak, tak for tips og råd. :D :D :D

Milkshaken
Så kan det se ud ja. meget gode billeder, dog står det stadig ved, hvad jeg skrev, at man må improvisere, når man er der...

Held og lykke elektra.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.