Hej, jeg skal gipse en væg med en masse rør, nogen der har tips til hvordan man skal gøre? Se billede på rørene der sidder i loftet. Gipsplade skal så fastgøres i stålreglerne som I ser på billedet.
Jeg vil ikke bygge nogen kasse for at skjule rørene.
Helst vil jeg få til flotte runde huller som slutter om rørene.
Jeg vil ikke bygge nogen kasse for at skjule rørene.
Helst vil jeg få til flotte runde huller som slutter om rørene.
Du laver hullerne præcist i pladen, som de er i virkeligheden, derefter deler du pladen i midten af hullernes diametre på langs, derefter monterer du disse to separate plader, så de mødes. Husk at lave maling-slid i de skårne samlinger, så du kan spartle det holdbart.
Klik her for at svare
