Har købt et hus med byggeår 1925. Kunne tænke mig at fjerne trappen til entreen og bygge en ny, der går lige fremfra. Er der nogen, der har styr på, hvordan man byggede i gamle dage, er trappen faststøbt i kælderen, eller støbte man dem separat, så man kan trække dem væk med en gravemaskine eller lignende? Alternativt bryde elendigheden op… Tegningen siger måske ikke så meget, men håber nogen har gode idéer