Hej
Ibland gør man tingene bagvendt...
Jeg har fine gulve og dårlige lofter. Ved udskiftning af lofterne tænkte jeg på samtidig at installere gulvvarme, nedefra.
Jeg forventer, at gulvvarmepladerne kan bevæge sig lidt, når temperaturen skifter.
sony_045.jpg
Tror I, det er nok at hæfte gulvvarmepladerne nedefra med en hæftepistol, eller skal man være ambitiøs og skrue en bræt op på hver side af pladen for at holde den oppe?
Mvh
Karl

L
Har udført dette arbejde med stor møje og assistans af frugan, blev godt, det at stifte er jeg ikke sikker på at det holder, jeg har korte skruer (knapper) som sidder med passende afstand

• Synes
Karl_U
  • Laddar…
L
Det går nok ikke godt at sætte brædder, gulvet er for tyndt, tager et billede af hvordan jeg har gjort, men det kommer ikke ind på forumet før torsdag aften

L
Har taget nogle billeder, du kan se dem selv og komme med spørgsmål.

• Rørinstallation i et træbeklædt vægafsnit med kobber- og PVC-rør, der viser detaljeret VVS-arbejde.
  • Fordelingssystem med rør og ventiler monteret på vægplade, omgivet af kabler og slanger.
  • En konstruktion med metalplader og trær, sandsynligvis en del af et byggeprojekt eller renovering.
SSSS
Og jeg som syntes, at det var bøvlet at lægge slangen i pladerne på almindelig vis...
Uden at vide det ville jeg nok vælge en tyndere slang til dette, da Ø20mm ikke er helt enkel at bøje, som man vil.

L
Mine er Ø20mm
Det er rigtigt SSSS, lidt stive og modvillige. Men jeg spolede VV ind i dem, med en træpløk i hver ende, de var meget venlige, det der ikke gik godt, var at dreje dem rundt om deres egen akse, de skal selv falde i vridningen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.