Jeg har prøvet at spartle, men får det ikke til at fungere. Kan jeg bruge hjørnebeskyttere til gips? Eller har I et andet tip til mig?

• En ujævn gipshjørnekant med forsøg på spartling i en stue med bogreol i baggrunden.
Ja det går udmærket. Bare lim fast og spartle. Det skal dog siges, at det skal spartles ud på en ret stor overflade for ikke at kunne ses.

S Stefan1972 sagde:
Ja det går udmærket. Bare lim fast og spartle. Det skal jo dog siges, at det skal jo spartles ud på et ganske stort område for ikke at kunne ses.
Tak for hurtigt svar! Så måske bliver det sådan, jeg gør det.

Dr Benz Dr Benz sagde:
Jeg vil absolut anbefale at bruge aquabead hjørneprofil. Enkel at komme til og nem at spartle ind.

DOG er tanken at gemme den i falsen på gipsen. Så det bliver lidt mere arbejde med spartel for at få det pænt nu, men det går absolut uden problemer. Mine hjørner bliver gode hver gang.

[link]
Tak for tipset! Lidt mere arbejde kan det jo være værd, hvis det bliver pæne hjørner.

• Synes
Dr Benz
  • Laddar…
E Emgu sagde:
Tak for tipset! Lidt mere arbejde kan det jo være værd, hvis det bliver flotte hjørner.
Præcis. Flotte og holdbare.

Nylavet hjørne. Måske ses det ikke så tydeligt.

• Nygjort hjørne i et rum med gråmalede vægge og vindue; en hvide trappestige står ved siden af en åben dør.
  • Et nylavet hjørne med en lys væg og en mørk væg mødes, tapet i kanten.
Dr Benz Dr Benz sagde:
Nygjort hjørne. Måske ikke så tydeligt.
Flot! Nu har jeg købt profiler. Håber jeg får det lige så godt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.