1,471 læst ·
9 svar
1k læst
9 svar
Hvordan får jeg fat i disse typer skinner i stål?
Har forsøgt at google rundt alt for længe nu og tænkte at tjekke, om nogen med mere erfaring kunne guide mig i den rigtige retning. Som billedet viser, så leder jeg efter en skinne i stål, der har lignende huller som på billedet. Tanken er, at de skal støtte en skrivebordplade. Behøver ca. 3 stk. med mindst 1m længde, men det eneste jeg finder på google er virksomheds sider og intet man kan klikke hjem som privatperson. Hvor finder man dette? Skulle helst se, at de har disse typer af huller eller runde også, så det er lette at skrue.
Det er en montageskinne til at hænge rør op i loftet. Findes i diverse VVS-butikker på nettet. Jeg har også bestilt sådanne (Fischers system) fra conrad.se, som havde god pris. Det er lidt besværligt med fragten på disse, da de sælges i ret lange længder.
Her er et billigt alternativ til ELFA:
https://www.biltema.se/bygg/forvari...O2tqkcZt1f8NleMcOYUviKWVzAs_gBscaAkzNEALw_wcB
https://www.biltema.se/bygg/forvari...O2tqkcZt1f8NleMcOYUviKWVzAs_gBscaAkzNEALw_wcB
Perfekt! Tak for hjælpen. Jeg har tilsyneladende kunnet søge forkert på nettet, det nærmeste jeg kom var C-kanaler, der kostede over 1000 kr. Jeg skal prøve at bestille en fin montageskinne hjem. Vægskinner føles som om hullerne er lidt langt fra hinanden, men jeg prøver måske dem alligevel, hvis prisen løber løbsk 
Hvis du har konto på Ahlsell, så har de dem ofte i butikken. Ellers findes der fine firkantprofiler med færdige hjørner.G Grunkor sagde:Forsøgt at google rundt alt for længe nu og tænkte at tjekke om nogen med mere erfaring kunne guide mig i den rigtige retning. Som billedet viser, leder jeg efter en skinne i stål, der har lignende huller som på billedet. Tanken er, at de skal understøtte en bordplade. Jeg har brug for ca 3 stk med mindst 1 m længde, men det eneste jeg finder på google er virksomhedssider og intet, man kan klikke hjem som privatperson. Hvor finder man dette? Jeg vil helst se, at de har disse typer huller eller runde, så de er nemme at skrue.
Klik her for at svare